zondag 8 januari 2017

Nieuwe warme enkellaarsjes van AQA


Vandaag wil ik graag mijn nieuwe aanwinst aan jullie showen die ik gescoord heb. Elke vrouw kent het gevoel dat je van schoenen nooit genoeg kunt hebben, dus ik was toe aan een kleine kastuitbreiding van een paar goede winterschoenen.


Een winkel waar ik al wel een aantal keer goed geslaagd ben is de schuurman schoenen. Ze hebben daar altijd reuze veel keus. Zo zag ik deze schoenen van het merk AQA staan. Eigenlijk had ik al een tijdje een oogje op Shabbies Amsterdam maar wauw deze kwamen wel heel erg in de buurt. 


Waarom ik voor de AQA schoenen koos is omdat de grip onder de schoen echt super goed is. Dit vind ik erg fijn  nu het koud is met deze winterdagen en gladheid. Ook hebben ze lekker vachtje in de binnenkant en lopen ze super fijn!


Bij de wandeling die ik laatst maakte mocht ik mijn warme stappers ook al aan. I'm in love and you?
De schoenen zijn dus te koop bij schuurman schoenen voor €109,99.

Liefs Loes

Op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost?
Volg mij dan via Bloglovin, instagram of de LifeasLoes facebook pagina.

Dit bericht is niet gesponsord. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen