maandag 24 oktober 2016

Week of Loes #3 | Herfst vakantie, shoppen en leren!


De weken vliegen voorbij. Maar wat heb ik deze week allemaal gedaan? Daarom wat kiekjes van hoe mijn week er uit zag. Het is voor de meeste scholieren nu vakantie en ook ik heb nu lekker een weekje vrij.

Ik hoor mijn vakantie eigenlijk goed te leren voor de tentamen week die er aan komt maar dit is nog niet helemaal gelukt. Terwijl ik dit blogje typ ben ik leer ontwijkend verdrag aan het vertonen. Maar nu ik vakantie heb, heb ik ook tijd om weer lekker te bloggen. Omdat ik zo druk met school ben schiet bloggen er nog wel eens bij in.


Maandag de eerste dag van de vakantie. Een dag dat ik dus lekker rustig aan heb gedaan. Tot mijn grote schrik kwam ik er achter dat mijn lievelings geurtje bijna op is. Het is het geurtje van David Beckham, Intimately. Ik ben al een tijdje opzoek naar flesje want dit geurtje is zo goed als nergens meer verkrijgbaar. Super jammer. Verder heb ik die dag dus lekker tv gekeken op de bank en ben ik vroeg gaan slapen zodat het snel dinsdag werd.

Dinsdag stonden we vroeg op zodat we rond 9uur de trein konden pakken richting Amsterdam om een lekker dagje te winkelen. Na een reis van 2uur kwamen we in Amsterdam aan en zijn we lekker door de stad gaan dwalen. En oh oh wat was het druk in alle winkels. In Amsterdam zijn de winkels zo smal dat er veel kleding in de panden staan en je er haast niet kan lopen. Dus liep ik de Pull & Bear en de Forever 21 in en na 1 min ook meteen weer uit. Dus helaas heb ik die dag niet veel gekocht. Behalve 4 deo's bij de Etos haha. Als afsluiting zijn we nog wel ff bij de gele M gaan eten wat ik helemaal top vond.

Op woensdag ging ik lekker een dagje lunchen met mijn oude klasgenoten. We hadden elkaar al sinds de diploma uitreiking niet meer gezien. We zijn nu allemaal een andere opleiding gaan doen dus even bij kletsen was een must! We hebben gekletst tot een uur of 5 toen ging ik snel naar huis want het eten thuis stond al op mij te wachten. Na het eten gingen we nog even bij onze oma op bezoek. Ze was jarig geweest en omdat ik moest werken op haar verjaardag en toen niet kon komen gingen we woensdag avond even langs. Zo leuk thee drinken uit de oude kopjes van oma van vroeger. Ook met oma hebben we weer lekker gekletst en zijn we weer up to date van het laatste nieuws.

Donderdag was eigenlijk weer een vrij rustig dagje. De ochtend begon met een lekker ontbijtje van afbak broodjes met mozzarella en pesto! Top begin van de dag. We hadden nu een goeie bodem om naar de stad te gaan. Samen met mijn vriend en zus ging ik even shoppen en zo kon ik het leren nog even uitstellen voor leuke dingen. We begonnen bij de Primark en omdat ik al een tijdje opzoek was naar lekkere sloffen met een goeie harde onderkant zodat ze ook een paar keer buiten aan kunnen, kwam ik uit op deze roze toppers. De sloffen kunnen in de wasmachine en zijn super lekker warm. Sinds ik ze gekocht hebt draag ik ze, nu ook hihi. Normaal heb ik maat 39 maat die zaten echt te krap dus koos ik voor maat 40-42 en die zitten echt perfecto. Dus kleine tip pas ze wel even!

Vrijdag was weer een rustig dagje. En dit keer kon ik niet aan school ontkomen. Ik moest en zou beginnen met leren omdat ik weet van mezelf dat ik anders blijf uitstellen en ik straks stress heb :). Dus begon ik met het printen van alles wat ik moest leren en dat was een flinke stapel. In totaal moet ik 4 toetsen maken dus ik ga me de komende dagen niet vervelen. Maar zoals je al ziet staat op mijn laptop toch mijn blog op de achtergrond. Vrijdag heb ik toch nog een beetje het leren ontweken en ben ik lekker blogjes gaan typen. Ik dacht onder het genot van een lekker gezond drankje maar wat was dat vies zeg. Wat vinden jullie van kokos water? Heb ik het verkeerde merk of zijn ze dan allemaal niet zo mijn ding.

Zaterdag was een hele hectische dag op het werk. Bij het tuincentrum waar ik werk waren er op die dag wel 6 lopende acties van woon event tot een gratis plant als je groen draagt. Heel leuk voor de klanten maar bij de kassa's was het wel even aanpoten. Zaterdag heb ik dus de hele dag gewerkt en s' avonds heb ik lekker op de bank gehangen en ben ik op tijd gaan slapen. En eigenlijk heb ik geen foto's gemaakt deze dag.

Zondag was het een lekker lui dagje want daar had ik er niet genoeg van haha. In de ochtend hadden we visite van de buurman die een bedankje kwam brengen omdat hun pony was ontsnapt en wij deze gevangen hadden. In de middag heb ik eigenlijk lekker programma's terug gekeken op mijn laptop. Het enige productieve wat ik die dag gedaan heb is een eigen knoflook sausje maken voor de shoarma die we die avond aten. Nou heb ik toch nog iets gedaan haha. 'S avonds heb ik lekker tv gekeken op de bank met mijn nieuwe slofjes natuurlijk, want de finale van Heel Holland bakt was op televisie.

En morgen is het alweer maandag. De week vloog voorbij.
Vonden jullie deze foto blog leuk en hoe was jullie week? Laat het me weten in de reacties.

Liefs Loes



Op de hoogte blijven van mijn nieuwe blogpost?
Volg mij dan via Bloglovin  of de LifeasLoes facebook pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen