dinsdag 18 oktober 2016

NYX SOFT MATTE LIP CREAM CANNES


Al een tijdje volg ik de blog en vlogs van Manon Tilstra. En iedere keer werd ik verliefd op de kleur die zei op haar lippen droeg en hoe mooi het er uit zag. Zelf had ik al eens gekeken naar NYX make-up maar ik kocht het elke keer toch niet omdat ik niet wist of de kleur mooi bij mij zou passen.


Eerst heb ik veel reviews gelezen en foto's bekeken en gekeken hoe het bij iemand stond. Want er is keuze uit 16 verschillende kleuren bij de Douglas. Het maken van een keuze maken ze je dus best moeilijk. Je wilt ze allemaal ;)

Tot de dag kwam dat ik dacht, ik doe het gewoon! Ik had gekozen voor de kleur Cannes. En de service van de Douglas is ook helemaal top. Je kunt 2 gratis samples er bij laten bezorgen en gratis laten inpakken. En daarnaast is de verzending ook nog gratis


Ik koos voor een geurtje van Miss Dior en drie samples van de Douglas foundation lijn.


De NYX lip cream zit in een mooie verpakking. De flacon is van stevig plastic en heeft een zwart matte dop. De verpakking vind ik er wel luxe uit zien. Onder het NYX logo zit een heel klein en schattig hartje. Op de achterkant van de verpakking staat aangegeven dat dit product diervriendelijk is. Er zit 8ml in deze verpakking.



 De geur is aangenaam en best wel zoet. De lip cream is eerst glanzend van kleur maar droogt al snel mat op. Ik vind dat de lip cream goed blijft zitten. Maar toch slijt hij er wel snel af als je iets hebt gegeten en gedronken. Hij blijft zeker wel 3uur zitten. Ik vind dat prima voor deze lip cream.

Ik ben erg blij dat ik deze kleur gekocht heb en ik zit er aan te denken nog wat kleuren te bestellen. Welke lip creams hebben jullie van NYX?

Deze soft matte lip cream van NYX is te koop bij Douglas voor €7,50

Liefs Loes

1 opmerking:

  1. Het is ook echt een hele mooie! de NYX suede lijn is ook een hele fijne formule :)

    BeantwoordenVerwijderen