dinsdag 24 mei 2016

Rituals Smooth operator


Hello ladies,

Bij Rituals heb ik de Smooth Operator caring lip balm gekocht. Ik ben hier erg tevreden over en daarom heb ik hier een kleine review over geschreven. Ben jij ook zo benieuwd naar dit lip product van Rituals lees dan snel verder.


Het is een lip balm die je lippen hersteld en beschermd in verschillende weersomstandigheden. In de lip balm zit eucalyptus, shea butter en vitamine E. Daarnaast zit er in de lip balm een zonbescherming SPF 15.

Deze lip balm is ideaal voor je zomer of winter vakantie. In de zomer kun je hem overdag in de koelkast leggen waardoor hij heerlijk koud is als je hem aan het eind van de dag opsmeert.

eucalyptus. 
Zoals ik al eerder vertelde zit er eucalyptus in de lip balm. Dit is vooral fijn in de herfst en winter. Eucalyptus geeft een licht scherpe maar vooral frisse mint geur. Dit is heel handig als je verkouden bent want hierdoor gaan je luchtwegen iets open. De lip balm tintelt dan ook iets op de lippen.


De huls is erg stevig en ook best zwaar. Hierdoor is je lip balm goed beschermd en zal de huls niet snel breken of beschadigen. De verpakking sluit door middel van een klik systeem, erg handig.

Deze lip balm is te koop bij Rituals en kost €8,50

Gebruik jij in de zomer nog lip balm?

Liefs Loes

1 opmerking:

  1. Super fijn! Lipverzorging vind ik wel een belangrijk puntje :)

    BeantwoordenVerwijderen